Blog posts

Mūsų dienotvarkė

Tailandas / Thailand

Sveiki,

jeigu galvojate, kad mes čia poilsiaujame, miegame iki vidurdienio ir tinginiaujame, tai smarkiai klystate. Ariame čia nerealiai 🙂

Mūsų dienotvarkė atrodo maždaug taip: keliamės 5:45, nes laivas išplaukia 7 ryto, iki to laiko reikia atsikelti, nusiprausti, nukeliauti iki nardymo centro ir padėti pakrauti laivą. Tai atrodo maždaug taip:

Kraunamas laivas

Laivas, su kuriuo plaukiame nardyti, stovi keli šimtai metrų nuo kranto, dėl seklios pakrantės, negali priplaukti arčiau. Todėl iki didžiojo laivo reikia nuplaukti valtelėmis. Į kurias reikia sukrauti visą turtą, kurio reikės. Va čia mes ir turime dirbti – padėti viską sukrauti.

Pusryčiai laive

Jeigu pasiseka užsisakyti maisto išsinešimui bare iki išplaukiant, tai laive gali pasimėgauti tokiais pusryčiais.

Įrangos parengimas

Tuomet reikia susitvarkyti savo įrangą, kad kokiuose 30 metrų staiga nepasirodytų, kad neveikia reguliatorius (per kurį kvėpuoji orą) ar kad dar kas nors neveikia…

Tuomet laukia keletas nėrimų. Pirmas dažniausiai būna gilesnis – iki 30-40 metrų, antras iki 20 metrų. Šiandien labai tikėjomės pamatyti ryklius, nes vakar juos mūsų kolegos narai matė. Su ta viltimi plaukėme ton vieton, kur prieš dieną matė ryklius, tačiau, deja deja, šiandien jų ten neradome…

Po nardymo

Po nardymo galima pasimėgauti sočiais tailandietiškais pietumis ir mano mėgstamu watermelon shake – baisiai skanu ir gaivu (arbūzo ir ledukų kokteilis).

Motoroleris

Jeigu turi kokių nors reikalų saloje, galima važiuti taksi arba išsinuomoti motorolerį. Motorolerio nuoma dienai kainuoja 10 Lt. Tai jeigu reikia nuvažiuoti tik 5 km pirmyn ir atgal, tai motorolerį nuomotis dienai apsimoka labiau negu imti taksi. Na vaikinas nuomoje labai suabejojo, ar nuomoti mums motorolerį, kai sąžiningai prisipažinome, kad ant tokio aparato dar niekada nesėdėjome, nekalbant apie jo vairavimą. Na bet pasiblaškęs vis dėlto pamokė mus ir išleido į kelią. Ekstrymas buvo didesnis negu nerti į 50 metrų 🙂

Pavakariai

Kaip matote pavakariai irgi yra leidžiami ne šiaip sau – su mokslų knygele. Dabar turime išmokti 4 skyriukus iš knygutės ir atsiskaityti.

Lounge kokteilis

Jau žinome kur, kada ir kokiame barelyje yra happy hour pasimėgauti kokteiliuku, laisva vakaro atmosfera ir nuotabiu saulėlydžiu jūroje.

Saulėlydis

Vakarienė ir vakarinis kokteilis...