Blog posts

Halong bay

Vietnamas / Vietnam

Šiaurės Vietname, netoli Hanojaus, Geltonosios jūros įlankoje yra apie 2000 salų, kurios sudaro įspūdingas vaizdų grandines ir UNESCO pripažintos pasaulio paveldu. Mums nelabai pasisekė su oru, nes buvo ūkanota, bet vaizdai vis tiek paliko įspūdį, nors pati kelionė buvo ypač nesėkminga.

Kadangi iš Saigono į Hanojų lėktuvas vėlavo dvi valandas, beveik neliko laiko tinkamai išsirinkti kelionės organizatorių. Pasirinkome ne patį pigiausią turą, tad tikėjomės pakankamai aukštos kokybės laivo ir turo organizavimo. Nors Vietnamas kaip tik ir pasižymi tuo, jog kiekviename žingsnyje visi tave stengiasi apgauti. Tačiau ši kelionė perpildė kantrybės taurę, nes tarp laivo nuotraukų ir faktinio vaizdo panašumų net nebuvo. O pasikalbėję su kitais turo dalyviais, sužinojome, kad jie už beveik tokią pačią kelionę mokėjo vos ne dvigubai mažiau!

Tik grįžę į Hanojų, iš karto patraukėme pareikšti pretenzijų, kuo nedelsiant nustebinome vietinius. Po daugiau nei valandą trukusių įrodinėjimų, turo organizatoriai nenoriai grąžino trečdalį pinigų, tad dabar jie žinos, jog lietuvaičiams geriau parduoti nepagražintą vaizdą:) Kas labiausiai nustebino, kad paprasti darbuotojai išsprendus konfliktą labai mandagiai atsiprašė. Tiesa, nuo šiol visus turus organizuojamės patys:)

Bet kuriuo atveju organizaciniai nesklandumai nesumažino Halong bay grožio ir padaryto įspūdžio. Plaukiojome laivu tarp tūkstančių salų, buvome išlipe į Cat Ba salą. Saloje lipome į didelį kalną, braudamiesi per džiungles ir ropšdamiesi per akmenis ir medžių šakas (kartais ir keturiomis). Lydėjome saulę tarp kalnų ir pasitikome kylančia tarp salų.

Laiveliai tarp salų

komentarai

1. Daiva
    4 gruodžio, 2009 at 8:11 am

Sveiki, iš ties džiugu, kad jus netyčia aptikau interneto platybėse! Tiek puikių nuotraukų ir pasakojimų – iš pirmų lūpų! Nenoriu nuskambėti labai „reklamiškai“, bet nepavyko rasti kontaktų, kad galėčiau susisiekti asmeniškai. Nuoširdžiai kviečiu apsilankyti mūsų naujoje keliautojų svetainėje ir tikiuosi rasite ten naudingos info, netgi būdami tokie patyrę keliautojai!

2. Sandra
    4 gruodžio, 2009 at 1:39 pm

Audrone, Egidijau,

skaitau jusu „apybraizas“ ir jauciu kvapa, siluma, lietu. Girdziu ir triuksma ir tyla:)) Kaip graziai viska perteikiate. O svarbiausia, visada uzsinoriu valgyti:)))))) Dar truputeli ir viska mesiu…ir vaziuosiu pas jus:)) Sekmes jums.

• Panire Azijoje
      5 gruodžio, 2009 at 4:21 am

Sandra,
      seniai laikas 🙂 mesk tuos visus darbus ir vaziuok pas mus – laukiame!
      O netrukus planuojame parasyti straipsni apie maisteli 🙂

geriausi linkejimai

3. Ilona
    4 gruodžio, 2009 at 1:41 pm

Mielieji, labai ačiū, žiūrinėjame, grožimės. Geriausi Jums linkėjimai

4. Vaiva
    4 gruodžio, 2009 at 2:35 pm

Dėl tokio grožio ,patirtų įspūdžių galima visus nesklandumus pamiršti,nes vien pažiūrėjus nuotraukas gera pasidaro .Geros nuotaikos,linksmų kelionių ir visko kas geriausia.

5. zilvinas
    9 gruodžio, 2009 at 1:28 pm

kai pagalvoju, lietuvoje sninga, lyja, jau ir salta darosi, o kai kurie sau smaliai ir siltai laika leidzia – nera teisybes 😉

6. Egidijus
    10 gruodžio, 2009 at 10:05 am

Zilvinai,
    tiesiog atvaziuok i tuos siltus krastus, ir bus ta TEISYBE 🙂
    Tiesa sakant, mes savaite tik su megztiniais ir striukemis vaiksciojome Vietnamo siaureje, Sapos regione, taip kad… gerai ten kur mes esame:):):)

7. rytis
    15 gruodžio, 2009 at 8:43 pm

Sveikuciai:)
    perskaiciau apie nuotyki su keliones organizatoriais ir kazka labai primine…:)
    pasirodo ne mes vieni „issidurem“ su ju nuotraukom, tada linkiu daugiau nebelipti ant to paties greblio 😉